sobota, 11 lipca 2015

Zaczytana

Dzisiaj kolejne ksiazki, czyli do zaczytania jeden krok.
Na emeryturze mam wiecej czasu, by przeczytac wszystko to, na co kiedys nie mialam czasu, badz czytalam i zapomnialam, o czym byly te ksiazki. Nabywam  moje czytadla w empic.com.
Caly stosik do przeczytania  na lipiec.

I po kolei.


Kupilam sobie Akoya perly  czarne.W naturalnym swietle mienia sie na granatowo .Sznur dlugosci 60 cm.


A Marta Wa zrobila dla mnie piekna bransoletke z ostatniej kolekcji Chanel.
Marta pieknie  dziekuje.https://www.facebook.com/marta.wasil.75

Zyzce Wam  pieknego, wakacyjnego tygodnia.

3 komentarze:

Wikera Potyczki pisze...

Z Twoich nowych książkowych nabytków czytałam tylko "Wichrowe Wzgórza", a niedawno oglądałam film, to się nigdy nie znudzi. Granatowe perły są zjawiskowe, a bransoletka po prostu przepiękna:))

ANA pisze...

O mała biblioteka :)

Anonimowy pisze...

Niesamowite historie muszę przeczytać - perły cudne - a bransoletka jeszcze piękniejsza - buziaki ślę Marii