niedziela, 10 maja 2015

Czytam.....

Tradycyjnie juz  maj jest miesiacem ksiazki i bibliotek.
W dobie internetu ksiazka zeszla jakby na dalszy plan.Jednak ja ,mimo iz w Poslce nie mieszkam, regularnie kupuje polskie ksiazki w empic.com.I czytam.Jest to naturalnie wybrana tematyka, scisle okreslona i taka moja.Te ksiazki mnie ucza, bawia, inspiruja, czynia moje zycie bogatszym ,Majac je i czytajac czuje sie luksusowo.
A oto moje ostanie zamowienie.Juz w domu i juz je czytam.Nie moge nic robic ani wyzywac sie robotkowo ,poniewaz wciaz u mnie trwa remont.I tak chyba bedzie az do konca maja.


I tak po kolei.

Recenzji pisac nie bede, poniewaz musze je najpierw przeczytac by moc ocenic.





Tej autorki francuskiej mam juz trzecia pozycje."Sztuka prostoty", "Sztuka umiaru" i ta ponizej.Swietne pozycje.Polecam .
Tej blogerki ksiazki sa  lekko napisane a zawieraja ogrom zyciowych porad i madrosci.


 Zawsze chcialam miec orginalne, sloneczne  okulary od  CHANEL.Mam.Rozowe.!.


Dzis w Austrii mamy Dzien Matki.Piekne Swieto.Wprawdzie nie mam juz Mamy ,ale sama nia jestem i to bardzo mile, gdy dzieci pamietaja i dzwonia z zyczeniami.)
Kwiaty dla Wszystkich Mam.

Duzo slonca, i odwzajemnionej milosci matczynej zycze.)

4 komentarze:

Wikera Potyczki pisze...

Alez ja cie rozumiem! Dolaczam sie do zyczen dla mam:))

Anonimowy pisze...

Wsztstkie pozycje widzę że bardzo ciekawe - musze sobie też kupić ale zacznę od jednej itd. sukcesywnie - bo za pewne tanie nie są ? - alciu a okulary to masz wspaniałe - dzień matjki wcześniej u ciebie - u nas końcem maja - buziaki ślę Marii

Barbara Bastamb pisze...

Piękne kwiaty dla mam.
Same ciekawe pozycje, jest co czytać.
Pozdrawiam Ala serdecznie...

kiboko pisze...

Alicjo nie znam tych książek ale w pełni się z Tobą zgadzam, bez książek życie byłoby o wiele uboższe, uwielbiam czas kiedy mogę zaszyć się w kąciku i czytać przenosząc się w inny świat :) pozdrawiam :)