sobota, 14 marca 2015

Pojedziemy na low, na low

..towarzyszu moj...to slowa starej , znanej piosenki.Tak mi sie ona  jakos skojarzyla z moim dniem dzisiejszym.Wybralam sie na Flohmark  pobuszowac w starosciach,.Zaszalalam jak malo kiedy.Przywiozlam do  domu mnostwo bzdetow i   klamotow, bo to wlasnie one byly mi dzis do szczescia potrzebne.I czas na pokaz.
Dzban na kwiaty.I przy okazji ,  w drodze powrotnej do domu ,kupilam kwiaty.Biale roze.

Dzbanek  do herbaty badz do kompotow .sliczny, starenki  ale caly.
Pochodzi  z jakiejs francuskiej kolekcji porcelany.

Naturalnie jest  sygnowany.Dzban pochodzi z miejscowosci Sarreguemines polozonej w regionie Lotaryngia.Naturalnie we Francji.

Donica  z tej samej serii co wazon  na kwiaty, tylko ze u mnie  donica nie bedzie bo szkoda..bedzie waza na ciastka badz slodycze.

Villeroy&Boch..moja ulubiona bordowa seria naczyn obiadowych.Dwa polmiski kwadratowe i dwa talerze .

I angielska porcelana niebieska-ciag dalszy zbiorow.( 8 filizanek, 8 talerzykow pod filizanki, 6 talerzykow deserowych i 2 duze obiadowe oraz cukierniczka)


 Po drodze do domu zaliczylam moj ulubiony sklepik" zywnosciowy", by na niedziele nie zabraklo mi "paliwa".Same lakocie. I jak tu nie kupic.Cymesiki.(Znacie takie slowo?)

Zapomnialabym...kaczuszki kupilam,Przeciez na Wielkanoc pasuja nie tylko kurczaczki..kaczuszki tez..tak mysle.
A teraz ide do kuchni walczyc z moim dinozaurem -kurczakiem gigantem..cale 3, 5 kilo.Przyjechal z Polski.


Udanego weekendu Wam zycze i pogodnego przyszlego tygodnia.

11 komentarzy:

Anstahe pisze...

Alu, dzbanuszek porywam. Ale Ci się perełki trafiły.

madziula pisze...

uwielbiam flo w Niemczech czy carbutsy w Anglii można tam znaleźć tyle fajnych rzeczy. A dzbanek ukradł moje serce!!

anka480 pisze...

Poproszę mi koniecznie oddac dwie kwadratowe misy. Idealnie pasują do mojego zestawu, oraz granatową cukierniczkę.
Reszta twoja. Cukierki tez bo nie jadam.Pozdrawiam

violi igłą malowane pisze...

Och jak.ja bym chciala tak.poszalec na zajuoach z porcelana, u mnie teraz tylko jeden sklep.dostepny zeby sobie pobuszowac , slicznosci.znalazlas , niebieskie najpiekniejsze,,

Wikera Potyczki pisze...

Wazonik na róże boski! zresztą łowy bardzo, bardzo udane, a kaczuszki to już wymiatają:))

Joanna pisze...

Alu... porcelana zachwycająca !

Beatrice pisze...

Wzdycham do dzbanka ☺

Kraina Alicji pisze...

Śliczna porcelana ! A donica cudna !

bozenas pisze...

ależ Ci się perełki trafiły:))))

Krystyna pisze...

Cudne te Twoje bibeloty. Czasem warto poszperać w starociach. Pozdrawiam serdecznie.
http://balakier-style.pl/

Barbara Bastamb pisze...

Też tak miałam, szperałam w starociach, u mnie Targ Staroci raz w miesiącu, teraz już mniej, bo mam tego tyle, że głowa boli...piękne kwiaty w pięknym wazonie...pozdrawiam Ala...