sobota, 14 grudnia 2013

KitchenAid i inne zakupy

Bardzo podobaja mi sie "drobiazgi" do kuchni ze swietnej marki KitchenAid.Znacie napewno (to przeciez slynne roboty  kuchenne wielofunkcyjne z USA).Ale jak zobaczylam ten czajnik , pomyslalam natychmiast(musze go miec.I mam!!!!!!!!!!!.Kupilam go w polskim sklepie
http://sklep.kitchenaid.pl/
podalam Wam linka do sklepu,,moze sie Wam przyda.Oto moj czajnik, moje marzenie i moja milosc..

Moj jest koloru bialej perly.Ma mnostwo zalet jak np.

-wskaznik zegarowy temperatury wody
-podswietlane okienko podgladu poziomu wody w zbiorniku
-dno czajnika wykonane ze stali nierdzewnej
-miekkie wykonczenia,
-oplywowe ksztalty
-delikatny sygnal ukonczenia gotowania wody
-mozliwosc regulowania  temperatury  wody od 50 do 100 stopniC

 Wybaczcie, ze tyle zdjec czajnika ale  musze go pokazac ze wszystkich stron


Naprawde cieszy oko.Nawet herbata smakuje jakos inaczej, lepiej.

A przy okazji pokaze pojemniki na sol i cukier, tylko nie krytykujcie moich nieporzadkow, bo to nie one sa tu najwazniejsze..do Swiat mam troche czasu by sie z kuchennymi katami uporac.

Ponadto   wymienialm chlebak na emaliowany


oraz wage domowa na nowa.Niebawem bedzie odwazac produkty do pieczenia i gotowania.

Chlebak i wage kupilam  tutaj
http://mollegaarden.dk/
Sklep ten napewno znacie.
Poczestujcie sie ciasteczkami , a moze winogronem badz kiwi ,bo ja juz musze jechac do pracy.

I ciacha raz jeszcze





Milego odpoczynku Wam zycze.




19 komentarzy:

Unknown pisze...

kochana Alicjo czajnik przepiekny, ale ja wolalabym sobie za te pieniadze kupic nastepne buty albo torebke, kazdy ma inne priorytety, ale u Ciebie w kuchni jest pieknie i zadnego nieporzadku nie widze , ilego wypoczynku i pozdrawiam cieplutko

Anonimowy pisze...

Też mnie nie kuszą takie gadżety..sądzisz, że smakuje inaczej??/ eee nie wierze. natomiast waga bardzo mi się podoba...pasuje mi również do mojej kuchni ;-) Pozdrawiam i miłego weekendu zyczę ;-)

Ola pisze...

Czajnik niesamowity,reszta marzenie.Ja lubię lekki bałagan w kuchni bo to znaczy,że się w niej gotuje
Pozdrawiam

Ewa pisze...

Alu ja też lubię produkty tej firmy..szczególnie polecam robot kuchenny i blender mam je od lat i są niezastąpione.
Czajnik mi się bardzo podoba...może się skuszę po świętach jak będą duże przeceny.

Pozdrawiam

Ewa pisze...

Alu Amazon ma te roboty kuchenne po $240 .
Po świętach może być taniej..zobacz na..http://www.amazon.com

Beatrice pisze...

Wow, Alicjo chyba spotkałaś jakiegoś bardzo hojnego Mikołaja:)
Wszystko mi się podoba.Czajnik widziałam gdzieś kiedyś i nie zrobił na mnie wrażenia , ale "na żywo " u Ciebie prezentuje się wspaniale.
Wagę mam podobną , świetny design.
A nie mówiłam , że Cię wzięło na biel, hi, hi...
Co do Amazon, to Ewa ma rację. Tam można upolowac na prawdę tanio różne rzeczy. Ja kupuję tam książki. I czasami wysyłkę mam gratis.

Insomnia pisze...

Alicjo!
Zazdroszczę wyposażenia kuchni.... Ty masz to wszystko, co ja chcę mieć! Waga, chlebak, czajnik.... Szczęściaro:) Uściski serdeczne.

Ewa pisze...

Alu , Artisian na Amazon jest za$326 .
Tu jest link kliknij na niego:


http://www.amazon.com/KitchenAid-KSM150PSER-Artisan-Series-5-Quart/dp/B00005UP2P/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1387056734&sr=8-2&keywords=kitchenaid+mixer

Anonimowy pisze...

Oj Alu ty to mi rozchmurzasz ostatnio moje smutne dni - zakupi piękne porobiłaś czajnik super ale waga jeszcze łądniejsza taka odlotowa i dziękuję za ciacha zapewne są pyszne buziaki ślę Marii

monicja65 pisze...

Alus.Czjnik jest piekny.Tez by mi pasowal do mojej kuchni.tak cicho sie przyznam ,ze tez na niego choruje.Moze kiedys zaszaleje.
Jestem natomiast od kilku lat szczesliwa posiadaczka robota .Sprawdza sie swietnie i nie zamienilabym go za nic w swiecie.Pozdrawiam serdecznie.
Twoj czajnik na pewno bedzie Ci wspaniale sluzyl

Barbara Bastamb pisze...

Piękne rzeczy Ala, czajnki i waga, i pojemniki...ciasteczka kuszą a winogron właśnie jem ha!ha!...pozdrawiam...buziaki...

zalesinka pisze...

Super czajnik, najbardziej podoba mi się opcja regulacji temperatury wody. Super! A robot KitchenAid też mi się marzy.
Pozdrawiam cieplutko, Agnieszka

ewkiki pisze...

Aluśka - ten nowy nabytek to bajer absolutny:). W ogóle świetne sprzęty masz w kuchni. A ciasteczka śliczne, jakoś mi nie wychodzi odchudzanie...
Buźka!

malowanekrzyżykami pisze...

Alu czajnik , waga , chlebak wszystko bardzo ładne , udane zakupy . A słodkościami jak zawsze kusisz :) Pozdrawiam cieplutko . Elżbieta

ANA pisze...

Zaszalałaś, oj marzy mi się taka waga :)

Kasia pisze...

Świetny czajnik, niech Ci dobrze służy :)

Unknown pisze...

gratuluję!!! witam w klubie KA :)
czajnik pierwsza liga :)
pozdrawiam aga :D

thecostiumer.blogspot.com pisze...

Ten czajnik jest super extra - piękny - też mam biały - bo tylko taki mi pasuje do kuchni :)- ale ten jest dużo lepszy ! zaraz zerknę na cenę...........

Unknown pisze...

Alicjo, jestem pod głębokim wrażeniem Twojego niezwykłego wyczucia smaku! Nawet nie wiesz, jak ucieszyła mnie wizyta na Twojej stronie, co więcej, że jest ktoś KTO podobnie jak ja "szaleje" na punkcie takich gadżetów jak czajnik "Kichen aid". Nie posiadam go jeszcze, ale lada chwila go nabędę!. Żadne ubranie, buty, czy torby nie zastąpią tej chwili radości i przyjemności kiedy zalewasz herbatę swoim cudownym nabytkiem!!! I możesz ugościć swoich najbliższych w tak wyjątkowym miejscu jak nasza kuchnia:)) Pozdrawiam serdecznie i całuję:)