wtorek, 19 listopada 2013

...Promenada marzen..

Marzyc mozna zawsze, wszedzie i w kazdym wieku.,..marzenia sie spelniaja a przeciez od marzen podatku sie nie placi..Tak wiec zapraszam Was na moja promenade marzen.
Wybralam sie dzis do sklepu KIKA.(.w Polsce chyba nie jest znany ).To duzy sklep meblowy z akcesoriami do wystroju wnetrz.Mam dylemat w jaki kolor mam w tym roku przystroic choinke.Ogladnelam  kilka stoisk i wybralam choinke  ubrana na bialo .

Sa tutaj choinki  ubrane na czerwono. niebiesko, bursztynowo,zloto i mieszane.Jednak biel przemowila do mnie  zdecydowanie.Ponadto wszystkie dodatki leza w zasiegu reki .Stroiki,  bombki, lancuchy i tekstylnia do przystrojenia domu czyli obrusy, biezniki, serwetki i te  materialowe i papierowe, pledy do otulania a nawet czapy i rekawice w odpowiednio dobranym kolorze.Teraz pozostalo mi tylko zrobic liste niezbednych rzeczy na biala choinke i zaczac  realizacje planow.

Kolejny krok zrobilam w strone  przebogatego w asortyment stoiska Villeroy & Boch.Zrobilam mnostwo zdjec, ale  zaledwie dwa nadaja sie do publikacji.Co roku dokupuje kolejne drobiazgi z tej pieknej, swiatecznej serii.Pokaze je w innym poscie.W tym roku kupilam sliczne dwie podkladki pod  zestaw sniadaniowy.

i drugie foto


Podobaly mi sie pieknie ubrane stoly ale obsluga sklepu  tak dziwnie na mnie patrzyla ze robie zdjecia , ze szybko sie  oddalilam

Wybralam sobie tez zestaw mebli kuchennych(do realizacji po nowym roku) Tak wyglada ekspozycja w sklepie(sa to meble do zabudowy wiec tanio nie bedzie).


oraz znalazlam odpowiedni rozmiarami komplet albo sofe do wypoczynku do  pokoju dziennego(naturalnie bez tego bialego stolika) i po przecenie (cena widoczna na  scianie) jest do kupienia..caly ze skory ).Tak wygladaja moje marzenia na dzien dzisiejszy,Ktore z nich sie spelnia??? postanowilam , ze wszystkie!

Nasza Sissi utyla na zime  i juz nie biega do lasu tylko  wygrzewa sie w domu, na kartonie.

A moja wnusia Kamilka  urosla  i szaleje z kotka.

Poniewaz wciaz mamy jesien to jesienne kwiaty u nas wciaz goszcza.

Zapraszam Was na wciaz trwajace na moim blogu Candy patchworkowe

http://alicja-potamtejstronielustra.blogspot.co.at/2013/10/candy-patchworkowe.html

Zycze Wam milego dnia.

21 komentarzy:

voncologne pisze...

Biel jest ostatnio bardzo modna... Sama padłam jej ofiarą... hihi!
U mnie w tym roku choinka o przewadze bieli, z dodatkiem czerwieni i złota.
Trochę ozdób mam z poprzednich lat, dokupiłam tylko białe akcesoria. Może także dołuż biel, do tego co już masz?

zalesinka pisze...

Całkiem fajna lista marzeń :-) Życzę by wysstkie się spełniły.
Bardzo mi się podoba kuchnia i sofa też.
Pozdrawiam cieplutko, Agnieszka

Anonimowy pisze...

Wszystko piękne ale cóż za daleko mam a wnuczkę masz uroczą zupełnie jak moja - ślicznego masz kotka pozdrawiam ciepło Marii

malowanekrzyżykami pisze...

Pięknie zmiany chcesz zrobić w swoim domku , życzę i mam nadzieję ,że wszystkie marzenia się spełnią .Pani sklepowa powinna być zadowolona , że reklamujesz ich asortyment a nie robić dziwnych min :)))) Uściski dla Kamilki i jej kotka :)
Pozdrawiam serdecznie Elżbieta

LUNA pisze...

Oj pomarzyc wolno... ale czasem zostają marzenia ! ja w tym roku chyba nie będę miec choinki, buuuuuu bo nie będe miec gdzie jej postawic , a biała kuchnia marzy mi sie od dawna i ta swiąteczna zastawa jaka piekna!.

Unknown pisze...

Piękne zdjęcia! Swoją droga ten kursor myszki, który mi sypie gwiazdkami fajnie potęguje efekt. Przez 5 minut sobie sypałam śnieżkiem po choince :))))
Pozdrawiam
Iza

Emmaja535 pisze...

Piekna ubrana na bialo choinka! Tez mi sie podoba! Taka na bialo ubiera mi corka u siebie w domku i ja mam na bialo mala w swoim domu. Kiedy bylam pare lat temu w USA widzialam choinki we wszystkich kolorach - powiem bajka!!!! Pozdrawiam Cie Alicjo serdecznie!

Barbara Bastamb pisze...

Też marzy mi się biała choinka ale muszę kupić wszystkie ozdoby, teraz mam na złoto...pozdrawiam Ala...śliczne miejsce nam pokazałaś....

Małgorzatka pisze...

Śliczne rzeczy sobie wybrałaś, życzę abyś je miała w domku :)
Mi bardzo przypadła do gustu świąteczna zastawa, świetna!!!

Beatrice pisze...

Kup sobie koniecznie tą białą kuchnię.
Śliczna jest ta świąteczna kolekcja z V&B.

Paulyntolyna pisze...

Choinka w bieli będzie śliczna:)

Unknown pisze...

zgadzam sie z dziewczynami ze biala choinka bedzie piekna, a porcelana V&Bjest piekna no i szalenie droga na szczescie mozna sobie powolutku kompletowac....Pozdrawiam

Barbarossa pisze...

Przepiękne zdjęcia, cudowne wystroje. Świeta są magiczne... Staram się co roku, by wystrój świąteczny był inny, później wersje kolorystyczne zaczynam od nowa. Pozdrawiam Cię ciepło!

Barbarossa pisze...

Słodkie to zdjęcie z wnusią i kociakiem. Całuski.

bozenas pisze...

Życzę Ci spełnienia marzeń:)Ja marzyłam o nowej kuchni i moje marzenie się spełniło,właśnie ją dekoruję:))Byłam w Krakowie w galerii i tam jest sklep Villeroy&Bosch i widziałam tą świąteczną zastawę:)jest przepiękna:))a ja obserwuję ,że nadal króluje świąteczna czerwień i bielą i szarością:)))Taka srebrna szarość pięknie komponuje się z czerwienią:)))i w takiej kolorystyce chyba sobie udekoruję tegoroczne święta:))))pozdrawiam cieplutko:))

realizacjamarzen pisze...

ja też lubię chodzić po takich sklepach i marzyć jak wyglądałoby moje mieszkanie, gdybym mogła sobie kupić co bym tylko chciała:D

Magda Juchniewicz pisze...

Będzie jak w bajce, jak to po spełnieniu marzeń bywa :-))) uściski :-)***

Terenia pisze...

Piękne marzenia - niech Ci się spełniają.
Pozdrawiam cieplutko.

Urszula - Proste potrawy pisze...

Spełnienia marzeń, dokładnie wszystkich życzę, a co mam gest i pozdrawiam serdecznie :)

Wanda pisze...

Życzę spełnienia marzeń.Pokażesz choinkę, prawda ?
Serdecznie pozdrawiam:)

Ewa pisze...

Alu mi też się marzy biała kuchnia i choinka....z kuchnią to nie wiem jak będzie ale na białą choinkę to sobie pozwolę.
Ładniutką masz wnusię a Sissi jaka dostojna:)
Pozdrawiam cieplutko