środa, 19 czerwca 2013

Candy..

...chce Wam podarowac ksiazke o krzyzykowym hafcie,Pieknie wydana , w twardej okladce z kolorowa obwoluta,.Jest po niemiecku, ale  to nie jest przeszkoda, poniewaz  schematy  sa pokolorowane i bardzo czytelne.A numery mulin ..hmmm.....cyfry przeciez na calym swiecie sa   takie same.
Mam takie ksiazki dwie ,. dlatego jedna bedzie nalezala do ktorejs  z Was.Zapraszam

A teraz kilka zdjec przykladowych, co znajduje sie w srodku ksiazki;



















Zasady Candy znacie.Trzeba dac komentarz pod tym postem  o checi udzialu w zabawie, powiadomic o  zabawie  na swoim blogu w pasku bocznym i dodac blog do ulubionych.
Losowanie  31 lipca 2013.
zycze Wam szczescia i udanej zabawy.


60 komentarzy:

bozenas pisze...

Och :)po takie cudo staję w kolejce natychmiast:))i proszę opatrzność o szczęście w losowaniu:))pozdrawiam

Dorfi pisze...

Z ochotą wezmę udział w zabawie :)
Pozdrawiam
Dorfi
http://robotkowebajdurzenie.blogspot.com/

Przygody z drutami pisze...

Witaj ,
Tez stane po takie piekne rzeczy wszystkiego najlepszego Alicjo, ta muzyka zawsze tak na mnie pieknie dziala, super,
pozdrawiam cieplo i buziaki,
ania

Anstahe pisze...

Alu!Wygrać u Ciebie po raz drugi jest rzeczą niemożliwą. Ale od czego jest nadzieja? Pozdrawiam i ustawiam się w kolejce.

Nitki Ariadny pisze...

Jako maniak wzorów nie mogę sobie odmówić takiej gratki:) Staję w kolejce i trzymam kciuki... sama za siebie;)
Pozdrawiam!

Czarna dama pisze...

Ale cuda w tej książce. Oczywiście z ogromną chęcią zapisuje się na Twoje candy. Pozdrawiam :)

Haft i Patchwork pisze...

Piękne hafty, więc staję w kolejce. Pozdrawiam:)

Lineee pisze...

Cudnie byłoby wygrać, bo wzory piękne - już widzę siebie, jak je haftuję:) Zgłaszam się więc z haftyline.blogspot.com

BasiaW pisze...

A ja zaczekam aż będzie coś gotowego do wzięcia, bo sama nie potrafię, ale pozdrawiam wszystkie uczestniczki zabawy...

Beatrice pisze...

Mało prawdopodobne , bym wygrała to cudo(po tym zmasowanym ataku urodzinowym), ale podobno cuda się zdarzają, więc zapisuję się z nadzieją:))

JoAnna pisze...

Piękne hafty, Alu, pozdrawiam! j.

Daniela pisze...

Już jestem i cichutko przycupnę w kolejeczce.Inspiracji nigdy dość, choć ostatnio szczodrze zostałam obdarowana!











joasiaart pisze...

Cudne Candy, oby tylko szczęście dopisało :) Pozdrawiam

Terenia pisze...

Piękna książka , w dodatku w znanym mi języku - z przyjemnością o takim prezencie pomarzę.
Pozdrawiam słonecznie !!!

Promyk pisze...

No nie, takie cudo, nie może mnie tu zabraknąć. Staję w kolejce i serdecznie pozdrawiam.:)

Unknown pisze...

oj po takie cudeńko będzie tłok,ale muszę i ja się ustawić.buziaki u mnie goraco i nic się nie chce robić!!!

azurek drutuje pisze...

Z wielką przyjemnością stanę się szczęśliwą posiadaczką tej cudnej książki pełnej inspiracji. Może się uda :)
Pozdrawiam. Ola.

Anonimowy pisze...

Może i ja spróbuję ?? staję cichutko i..czekam na łut losu ;-)

Unknown pisze...

Pewnie jestem ostatnia w kolejce... Ale czasem ostatni bywaja pierwszymi:)

Stoje grzecznie w kolejce po ksiazke dla mojej przyszlej tesciowej(ktora uwielbia haft i zasypuje mnie potem tymi pieknymi obrazami-glownie maskami karnawalowymi)!!!

Paula

http://szycieidecoupage.blogspot.co.uk/

ashki pisze...

Grzechem by było nie ustawić się w kolejce po taką piękną książkę:)))

Kraina Alicji pisze...

Ustawiam się w kolejce.A nuż się uda... Pozdrawiam ciepło :)

Mangosia pisze...

Chętnie przygarnęłabym tę książkę:)

-mamon- pisze...

No cóż jak mawiają żeby nie narzekać na los, trzeba mu wyjść na przeciw, prawda?:)

Kornela-M. pisze...

Przystanę - może dzięki tej książce w końcu zmobilizuję się i spróbuję sama coś wyszyć :)
pzodrawiam!

fochinii pisze...

Zgłaszam się, baner w pasku bocznym po lewej, bloga obserwuję od dawna :)

Unknown pisze...

Oj, chciałabym, chciała :-)

Paulyntolyna pisze...

Książka jest piękna. Z wielką chęcią zapiszę się. może uda mi się:)

Małymi Kroczkami pisze...

pewnie że się zapisuję, krzyżyki są jezykiem uniwersalnym więc damy radę. Jeszcze żadnej książki nie posiadam w tej tematyce więc z miłą chęcią ją przygarne jak tylko szczęście mi dopisze .... pozdrawiam

eniutek pisze...

Witaj. Blog bardzo ciekawy a ,że pasję mamy taką samą więc chętnie będę tu częstszym gościem :) Na candy oczywiście się zapisuję i ustawiam w kolejce :) Pozdrawiam serdecznie

aborduurwerk pisze...

Każda książka o hafcie krzyżykowym jest niepowtarzalna i mile widziana. Jestem fanką haftów i chętnie się nią zaopiekuję. Pozdrawiam.

Chichi Sama pisze...

Z chęcią wezmę udział w zabawie, był a bym zachwycona gdyby udało mi się wygrać taka pomocną książkę
Obserwuje jako My preciousssss
baner umieszczony na blogu http://siubzdziu.blogspot.com/
Pozdrawiam i zapraszam w odwiedziny :)

HaftyTiny pisze...

dla mnie każda książka na wagę złota, spróbuję i ja szczęścia:)
pozdrawiam

kryniafu pisze...

Dostałam namiar bo sama rzadko bywam w necie i czekam na czas kiedy to się odmieni. Książka cudna, chętnie odkupiłabym lub poszłabym na wymiankę ale skoro może być w prezencie to owszem staję w kolejce licząc na łut szczęścia. Pozdrawiam.

mam_i_ja pisze...

Coś pięknego! może uda mi się ją przygarnąć i wrócę do krzyżyków... to by była duża motywacja

Coronki&co. pisze...

Z wielką przyjemnością zostanę u Ciebie na dłużej.
Ten haft mnie bardzo kusi żeby się go nauczyć, więc może szczęście mi dopisze.
Pozdrawiam ,Marta

Qra Domowa pisze...

oj jak ja lubie marzyć:))a wygrac u ciebie ten cukiereczek...ach marzenie:)) Piekna i jakze zgodna z moimi zainteresowaniami:)))

bozenawdaniec. pisze...

Nie wiem jak tu trafiłam, ale dziękuję losowi, że mnie tu skierował. Język rękodzieła, jest językiem międzynarodowym, a wprawne dłonie potrafią porozumieć się bez słów, dlatego staję w kolejce i od dziś będę marzyć. Pozdrawiam i jeśli pozwolisz, zostanę u Ciebie na dłużej :)

zalesinka pisze...

Zapisuję się z przyjemnością. Książek z haftami nigdy dość. Pozdrawiam, Agnieszka

barbaratoja pisze...

Pokazałaś zawartość książki!
Ciężko będzie pogodzić się z porażką w razie nie wylosowania ;-)

pomieszane-poplątane pisze...

I jeszcze ja:)

magdusiaa pisze...

Ja tez chce!!!
Uwielbiam takie ksiazki
Pozdrawiam

ZaliaMoon pisze...

Aż ślinka cieknie na taką nagrodę ;)
Oczywiście zgłaszam się.

Pozdrawiam, Kinga
http://zabawna-sztuka.blogspot.com/

kreciarobota pisze...

Ustawiam się w tym ogonku! Serdecznie pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

Wrzuciłam jeszcze przecież chyba nie za późno na zabawę a ze książki kocham to i stanęłam w kolejce pozdrawiam Maria
acha banerek wisi u mnie a ulubiony blog to wiesz ze go bardzo uwielbiam

raeszka pisze...

Jako hafciarka i mnie nie może tutaj zabraknąć :).

Zapisuję się.

Polymerclay Ada pisze...

Zgłaszam się ;)
Baner jest tu: modelina-to-moje-zycie.blogspot.com
Obserwuję i pozdrawiam ;)

Ania Arbuzowa pisze...

Z wielką chęcią wezmę udział w zabawie! Haft xxx to ostatnio moja kolejna pasja!

eldorado142@wp.pl
szezlaczek.blogspot.com

pozdrawiam :)

ANA pisze...

Jestem chętna :)

Kraina niezapominajek pisze...

Chętnie spróbuję szczęścia, bo śliczne wzory :) obserwatorką jestem dopiero od dziś, a gdyby mi szczęście dopisało, to proszę z nagrodą poczekać, bo do 6 sierpnia będę się urlopować
Pozdrawiam

zakrecona kurka pisze...

Kobietko kochana! Jaka wspaniała książka! O czymś takim marze... Ustawiam się w kolejkę i cichutko czekam na werdykt :)))))

anastazja pisze...

O ,jak dobrze,że wrociłam do Was.Jeszcze zdążę się zapisać ma kolejne Candy u Ciebie.A nuż tym razem....

Unknown pisze...

Przepiękne wzory widzę w tej książce, a u mnie chęci są ogromne tylko właśnie inspiracji brak, więc do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

Unknown pisze...

Chętnych co niemiara, ale ja też chcę spróbować szczęścia w tej zabawie :)

Elunia pisze...

U mnie każda książka na wagę złota więc z przyjemnością ustawiam się w kolejce i będę sobie marzyć.
Pozdrawiam serdecznie :)

Joanna pisze...

A ja na szarym końcu wszystko przez to, że wykasowałam sobie przez nieuwagę wszystkie ulubione blogi i teraz szukam po omacku tego co straciłam. Ja też chcę się z Wami bawić, jestem w doborowym towarzystwie. Pozdrawiam.

Monia Fioletowa pisze...

Marzy mi się taka księga czarów ;) Buziaki ;)

fiolety.blogspot.com

Anko pisze...

Kanwę mam, mulinę też, nawet tamborki posiadam, książka byłaby super inspiracją i motywacją do działania. Pozdrawiam i zapraszam na moje Złote Candy

Alojka pisze...

Z chęcią wezmę udział

Osowiała Sowa pisze...

Ufff... w ostatniej chwili i ja staję w kolejce :)

JESSICA JANE pisze...

Thank you for your support who has read our article. I'm very happy if you can share our article below

Cara Meredakan Nyeri Encok Secara Alami
Cara Jitu Untuk Menghilangkan Jerawat
3 Cara Alami Atasi Keputihan
Pengobatan Gondongan Pada Anak
Cara Ampuh Mengobati Gatal Akibat Keputihan
Obat Herpes Genital
Obat Luka Diabetes
Pengobatan Alami Untuk Penyakit Kulit