czwartek, 4 kwietnia 2013

Lakomstwo

to jeden z moich grzechow glownych.Swieta  byly swietna okazja, by sie delektowac, degustowac  badz najesc  do woli, badz  najesc sie na zapas.Ba, tego ostatniego jakos zrobic sie nie da.Poczulam  niedosyt  zjedzonych   ciast i to w towarzystwie dobrej bialej harbaty z Polski.Kupilam na te okazje piekny kubek porcelanowy   do parzenia herbaty w moje ukochane roze (taki z przykrywka, tez rozana) i wlasnie rozpoczelam lasuchowanie.

Mam  dwa rodzaje ciast(mysle ze dam rade).Potem bede myslec , jak zgubic te paskudne kalorie.
Pierwsze ciacho to sernik z makiem i morelami (kasztanek  jako dokladka)


A drugi to bialy sernik z morelami a pistacjowa czekoladka na" deser"

 A teraz o zakupach i prezentach  .
Przed Wielkanoca kupilam sobie drukarke Brother (ogromna jak kombajn) Ma mnostwo fajnych funkcji lacznie z faksem i drukowaniem zdjec duzych srednich i malych, oraz inne kombinacje.

Piekna, czarna ale kurzy sie nawet od patrzenia na nia..i widac kazde dotkniecie  palca.
Ponadto moj maz  zrobil mi ogromna niespodzianke na te Swiata i zabawil sie w Zajaca.
Dostalam od Zajaca SAMSUNG-Tablet.Mialam dotad takie male czytadlo, bym mogla sobie w metrze badz tramwaju ksiazki czytac.Ale to, co dostalam teraz to piekna zabawka.

A tu jego opakowanie.

Ma internet bez ograniczen czasowch i szybki jest jak strus-.pedziwiatr.Wciaz go ze soba nosze bo lekki.
Zakwitly kolejne hiacynty u mnie na parapecie.Tym razem niebieskie.

Mam tez  slicznego kwiatka , ktory ma  kazdy lisc w innym odcieniu i kolorze ale nie wiem jak sie nazywa..czyzby to byla trzykrotka????

Wciaz podobaja mi sie  jedwabne kwiaty,


U nas juz nie ma sniegu a dzis swiecilo piekne slonce.Taka mala zapowiedz wiosny.
Zycze Wam WIOSNY.






14 komentarzy:

Unknown pisze...

A u nas wiosna nie nadchodzi, za oknem szaro i ponuro i śnieży. Piękną mamy wiosnę w tym roku;) Cudny kubeczek udało Ci się kupić - również uwielbiam motywy różane:) A smakołyki - po prostu bajeczne:) Gratuluję wspaniałych prezentów:) Pozdrawiam:)

Elżbieta pisze...

U mnie zima w pełni, śniegu całe tony. Wczoraj tak dosypało, że dzisiaj nie było wyjazdu, aż Gmina odśnieżyła. Prezenty i zakupy super, o smakołykach to nawet nie będę wspominać, bo na sam widok cukier idzie w górę. Kubek przepiękny. Kwiaty marzenie. Pozdrawiam serdecznie :)

Magda Juchniewicz pisze...

:-)***

Moje Małe Rękodzieło pisze...

tak, to jest trzykrotka :-) super prezent :-)

Joanna pisze...

tak Alicjo... to na pewno trzykrotka ' wężykowata ' ...
ja mam ogrodowe, które kwitną praktycznie do jesieni ...

zbędnych kg mam stanowczo za dużo ! hihi

ANA pisze...

Szaleństwo cudności:)

Anonimowy pisze...

Alunia .....
wlasnie mi tez zostal tylko sernik...pyszny .Znajoma zlitowala sie nad inwalidka .
Prezenty ..super.
Basia

agawu pisze...

Uwielbiam serniki, a Twoje wyglądają bardzo apetycznie :) śliczny kubeczek. Super prezenty, zajączek się spisał :)

zdzisia10 pisze...

Kubek -marzenie!Też kocham motywy z róż.Prezenty no po prostu tylko pozazdrościć(troszeczkę hihi...) A za placki dziękuję.Mam już dość po świętach...

violi igłą malowane pisze...

Jak ja uwielbiam sernik w każdej postaci , twoje wyglądają bardzo apetycznie ..
cudny prezent dostałaś , teraz możesz śmigać po internecie ..

Hiacynty w moim ulubionym kolorze ..

Barbara Bastamb pisze...

Ale u Ciebie Ala pyszności, sernik już zjadłam, dobrze, że wirtualnie bo ja się ograniczam, piękny kubeczek i świetne prezenty, u mnie nie ma zajączka, kwiaty pięknie Ci kwitną...pozdrawiam cieplutko bo za oknami nadal zima i śnieg,,,,

Anonimowy pisze...

Cudny prezent. Alu chcialam zapisac się na candyn torebkowe, ale tam nie idzie wpisac komentarza..dlaczego>>>???

Unknown pisze...

bardzo ale to bardzo interesujące te prezencki,masę możliwośći szykują,koniec wolnego czasu !!!pozdrawiam serdecznie słodkości na pewno pyszne,nie żałuj sobie!

Umbrella pisze...

Uwielbiam ciasta a Twoje wyglądają wyjątkowo smacznie!Sprzęt cudny!Kwiaty też kocham:)Pozdrawiam.