wtorek, 23 kwietnia 2013

30 urodziny

 swietowala moja synowa kilka dni temu.Moje dzieci robia sie bardzo, bardzo  dorosle.
Wrzuce Wam kilka fotek z tej malej , ale jakze waznej uroczystosci.
Tu z moim synem
Kwiaty to jeden z najpiekniejszych prezentow..W naszej rodzinie zawsze kwiaty byly bardzo wazne , sa wazne  i tak juz zostanie.
Katki z zyczeniami
Na luzie i bez stresu..


Relaks na schodach
Kamilka sle mamie buziaczki.Ona tez miala swoj wlasny bukiet kwiatow dla mamy i pomagala w kuchni, jak widac na zdjeciu ponizej...

Szampanski humor  nam dopisywal  po szampanach ktore serwowala synowa
Tylko nasza kota Sissi byla jakas zdziwiona tym calym zamieszaniem i nie chciala wejsc do domu.



A na koniec tej krotkiej realcji moja Justyna przesyla wszystkim moim kolezankom z blogowago swiata  wielkiego calusa.Dziewczyny..to calus dla Was.!!!!!!!!!!!!!!!!

Kochana Justynko, zyj nam w szczesciu i zdrowiu!!!!!!!!!!!


12 komentarzy:

Elżbieta pisze...

Wszystkiego najlepszego dla Justynki, widać, że impreza udana, tylko szkoda, że nie ma zdjęć całej rodzinki, też na pewno były by piękne.
Ja również przesyłam całusy dla Justynki i całej rodzinki. Pozdrawiam serdecznie.

Unknown pisze...

Piękna rodzinna impreza:) Spełnienia marzeń dla Justyny:) Buziaki również przesyłam:) A koteczka mam wspaniałe błękitne oczęta - śliczna jest:) Pozdrawiam Was gorąco:)

Anstahe pisze...

Justynko! Wszystkiego najlepszego.

Ola pisze...

Ja również dołączę do życzeń urodzinowych dla synowej.
Pozdrawiam

MariaPar pisze...

100 lat !
Pozdrawiam Was

Joanna pisze...

Wszystkiego dobrego dla Justyny... niech zawsze uśmiech gości na jej twarzy ...

Beatrice pisze...

Śliczne Blondynki ☺

Barbara Bastamb pisze...

Wszystkiego NAJ! NAJ! NAJ! dla Twojej synowej Ala. 30-lat, piękny wiek. Śliczne kwiaty i kartki, wnusia urocza, dziękuje za całuski...pozdrawiam...

monicja65 pisze...

Alicja.Na poczcie zostawilam Ci wiadomosc.Sprawdz prosze.Pozdrawiam

Przygody z drutami pisze...

witaj, chciala zyczyc calej Rodzinie i Tobie wszystkiego najlepszego, ikny blog, gratulaje
ania

violi igłą malowane pisze...

100 lat Justynce życze . wszystkiego co najlepsze ..
Śliczne kwiaty,,

Przygody z drutami pisze...

witaj,
mysle ,ze masz baaaaaaaaaaardzo fajna synowa gratuluje i super wnuczka - piekna islodka dziewczynka,
synowa ma poczucie humoru tak widac na zdjeciach,
jeszcze raz wszystkiego dobrego, duzo zdrowia i radosci kadego dnia,
pozdrawiam WAS cieplutko i sciskam
ania